Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 listopada 2012

HeOra - Moonlight is setting 2012 (The moon That Embraces The Sun OST)


HeOra - Zachodzi światło księżyca

W nocy, kiedy wieje wiatr
Miękko zamykam oczy
Wydaje się jakbyś był zaraz koło mnie
Bez słowa, podążam za tobą i idę
Chociaż codziennie nie mogę nawet krok za krokiem do ciebie podejść

#Zachodzi światło księżyca
Czarny księżyc zachodzi w moim sercu
Przypomina mnie, która nie może nic powiedzieć
Jeśli tak bardzo za tym tęsknię i wołam i wołam
To wspomnienie, które poczerniało

Zapada zimna ciemność
Wschodzi mała gwiazda
Kilka razy dziennie wołam cię, ale
Dlaczego nie słyszę odpowiedzi?
Kiedy podchodzę do ciebie krok za krokiem, ty się oddalasz

#

Moje głupie zaufanie staje się tylko większe
Nienawidzę swoich wzrastających oczekiwań
Nienawidzę swojego rozdzielającego się serca
Pomóż mi, pomóż mi
Pomóż temu sercu, które jest wypełnione tylko nieszczęściem

#

Zachodzi światło księżyca
Czarny księżyc zachodzi w moim sercu
Przypomina ciebie, za którym tak długo tęskniłam
Jeśli tak bardzo za tym tęsknię i wołam i wołam
To wspomnienie, które poczerniało

Stały się poczerniałymi łzami, które płyną

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...