Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 października 2012

Zico - Battle royal 2012

Kto tak jak ja pomyślał, że Zico nawiązuje w tej piosence do skandalu w jaki byli zamieszani chłopcy z Block B, łapka w górę! Osoby ciekawe o co chodzi zapraszam na Skośnooki blog do Walerianki.


Zico - Generalna bitwa

Moje oczy otwierają się zanim wstanie dzień
Napchane do piersi kurczaka, sałata do moich ust
Wybiegnij do rzeki Han, biegnij maraton
Rośnie wartość anemii, czując ostry ból

Nie mogę skończyć, czas się uwolnić, kilka pompek
Mogę po prostu jeść w niegościnnym miejscu, a potem wymiotować
Zaciskam pasek, cholera, trochę przytyłem
Pan Przedstawiciel* tego pragnie, ciała jak butelka coli**

Nie ma sprzymierzeńców, mówią, że koledzy staną się niedługo wrogami
Podobny do krwi pot stał się strasznymi śladami
Dlaczego nie mogę znieść sali treningowej, idę do łazienki
Szlocham w ukryciu, radząc sobie z tym najszybciej jak mogę***

Priorytetem jest wygląd
Ostatecznie cała twarz idzie pod nóż
Systematyczna produkcja ludzkich broni
Muzyczne gówno? Chcą być sławni, prawda?

Ponieważ powiedziałem stańmy się gwiazdami, jestem skraju szaleństwa
Sam [bez niczyjej pomocy] stałem się ofiarą, mieszając swoją łyżkę
Generalna bitwa, zawód w którym muszę przetrwać
Jeśli się wahasz/chwiejesz, jesteś zdyskwalifikowany, rusz się, po prostu zacznij

#Mordercze spojrzenia trzymają w ryzach
Kiedy odwróciłem się po tym jak długo biegłem
Straciłem swoją niewinność i stałem się nikczemnikiem
Nikt mi nie wybaczy

##Przetrwam kiedy żyję
Muszę przetrwać do końca

Krzyk wypełnia salę
Gest rąk, który wymusza większe pobudzenie
Warstwa jest zdjęta, zupełnie erotyczne gesty
Nawet chociaż to pięknie wygląda, wnętrze jest przegniłe

Skutecznie wytrwałem z trzeźwym umysłem
Jedna osoba wylewa łzy, mówiąc, że to za dużo
Ta rzeczywistość zaplątana z kłamstwami i niemożliwą natarczywością
Boję się stawić temu czoła

Jasno kolorowe balony, slogany z wizytówek
Zabierz to wszystko, a cała reszta jest krytyką albo oburzeniem
Nikt nie wie, święty staje się właściwą ścieżką
Została dana szansa na odezwanie się i nie bycie przy tym skrytykowanym

Rodzice, którzy chwalą się swoją cenną córką
Kurz, który wchodzi do ich umysłów, ich oczy
Pochłonięci przez uczucie zdrady, potrząsają swoimi rękami
Osiągnęli czy utracili swoje marzenie

#
##

*mowa o szefach firm
**jedno z porównań dotyczących kształtu ciała, tak jak my mówimy figura gruszki, jabłka itd.
***w sensie - przestaję jak najszybciej

angielskie tłumaczenie www.blockbintl.com


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...