Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 września 2012

Shin Min Chul - Forever with you 2012 tłumaczenie

piosenka zaczyna się po kilku słowach wstępu od muzyka, około 1:00


Shin Min Chul - Zawsze z tobą

Pamiętasz?
Wszystkie wspomnienia o nas razem?
Tak bardzo cię kochałem
Ale z powodu mojej dumy nie traktowałem cię dobrze
Więc jest mi tylko przykro w stosunku do ciebie

Kiedy jesteś daleko i za tobą tęsknię
Płyną łzy z tęsknoty
Ciepły głos, który wołał moje imię
Dla mnie jesteś tylko ty

#Zawsze cię kocham
Teraz kiedy cię tu nie ma
Nie mogę tak dalej
Weź moje wszystko
Żebyś mogła być z tym zawsze i na zawsze szczęśliwa

Powiedziałaś nie, powiedziałaś, że nie możemy być razem
Kiedy płakałaś w moich ramionach
Gdziekolwiek pójdziesz, proszę bądź zawsze szczęśliwa
Ponieważ dla mnie jesteś wszystkim

#

Zawsze cię kocham
W moim jednym i jedynym życiu
Jesteś moją ostatnią
Weź moje wszystko
Żebyś mogła być z tym zawsze i na zawsze szczęśliwa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...