Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 października 2012

U-Kiss - Take me away 2011 tłumaczenie

Pełne audio pod tłumaczeniem


U-Kiss - Zabierz mnie

Bezgłośnie płakałem
Wszytko co miałem, sięgnęło końca urwiska
To było niebezpieczne

Po świcie, gdzie pada
Szedłem bez parasola
Tylko podążając za twoimi oczami, tymi oczami

#Niech ktoś mnie zabierze, niech ktoś mnie zabierze
Niech ktoś mnie zabierze, niech ktoś mnie zabierze
Bo nie zniosę tego bólu

To wydaje się, wydaje się być takie właściwe
Moje drżące serce unosi mnie

W świecie wypełnionym ciemnością
Biegłem bez żadnego lęku
Tylko podążając za twoimi oczami, tymi oczami

#

Nawet jeśli świat odwróci się ode mnie i wyprze się mnie
Teraz się nie boję  - ponieważ jesteś przy mnie
Ja ja ja wiem dokładnie co powiesz

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...