Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 października 2012

Jang Jae In - No one else but you 2012 tłumaczenie


Jang Je In - Nikt oprócz ciebie

Ta noc, idę do ciebie
Idę do ciebie, moje serce do ciebie
Jest pofarbowane na czerwono pod tym czerwonym światłem ulicznym

Już trochę minęło odkąd przydarzyła się taka noc
Cenne emocje, które do mnie przychodzą
Czekam aż mnie poprosisz, żeby obejrzeć razem film

Śpiewam

#Czujesz moje serce dziecinko?
Chwila, w której mogę ci powiedzieć, będę się jej trzymać i nie puszczę
Moje serce, które trzymam w swoich dłoniach
Obok ciebie, ciebie
Dla ciebie, nikogo innego

Już trochę minęło odkąd przydarzyła się taka noc
Cenne emocje, które do mnie przychodzą
Mój sen został przez ciebie zabrany, nikogo innego

Śpiewam

#

Nie ukryję tego
Pobiegnę do ciebie

#

Moje serce, które ukryłam
Dla tylko jednej osoby, dla ciebie
Dla ciebie, dla nikogo innego

Ta noc, idziemy razem na tej ścieżce, złączyliśmy spojrzenie
Z nieśmiałym uśmiechem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. romantyczne :)
    kocham tą piosenkę, dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...