Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 października 2012

Song Joong Ki - Really 2012 (Nice guy OST)


Song Joong Ki - Naprawdę

Byliśmy zakochani, naprawdę
Lubiliśmy się, naprawdę
Czułem jakbym wariował, czułem jakbym mnie rozerwało, naprawdę

Więc znowu teraz odejdźmy
Znowu dzisiaj za tobą tęsknię
Ponieważ pozostajesz w moim sercu i nie mogę cię wymazać, naprawdę
Cierpię w ten sposób

#Ponieważ cię kocham, płyną łzy
Ponieważ moje serce boli, znowu płyną łzy
Na wpadek gdybym znowu cię stracił, na wpadek gdybym znowu cię stracił
Moje oczy patrzą tylko na ciebie

##Spójrz na mnie, który cię kocha
Ponieważ tak płyną łzy, ponieważ łzy ciągle płyną
Nawet jeśli znowu się narodzę, nawet jeśli znowu się narodzę, to jesteś ty

Powiedziałem, że nienawidzę początku pożegnań
Ale jeśli znowu kocham, jeśli za tobą tęsknię, naprawdę
Czy możesz wrócić?

#
##

Widzę tylko ciebie

Czekam i czekam na ciebie
Na wypadek gdybyś wróciła, na wypadek gdybyś znowu wróciła
Nawet jeśli pada na mnie deszcz, nawet jeśli brodzę w śniegu
Nawet jeśli znowu się narodzę, to tylko ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...