Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 października 2012

Lee Hi - 1, 2, 3, 4 2012


Lee Hi - 1, 2, 3, 4

Hej
Dalej
Powiedziałam 1, 2, 3...

Twoje złudzenie, że ciągle jestem twoja tutaj się kończy
Nie jestem tą samą dziewczyną, którą wcześniej znałeś
Na dźwięk poranka kwiaty już tak bardzo zakwitły
Ale dlaczego ciągle tak bardzo brak ci skupienia?

#Mam dość twojej hipokryzji
Jesteś słabym kłamcą, czy teraz się wycofasz?
Myślę, że zwariuję
Myślę, że zwariuję


##Nie zachowuj się tak nędznie i żałośnie
Idź zniknij daleko daleko, nie nie
Nie płacz tak żałośnie, po prostu wszystko zapomnij, nie nie

###Posłuchaj
Przestań martwić się o innych i zajmij się sobą
Nie potrzebuję twojego współczucia czy litości

#### Powiedziałam 1 i 2 i 3, 4
Czas będzie tym, który to wszystko rozwiąże
1 i 2 i 3, 4
Game over* game over game over

Nie ważne gdzie pójdziesz, nie ważne jak bardzo będziesz tarł oczy
Ciężko znaleźć drugą taką jak ja dziewczynę
Wszyscy faceci płaczą i zachowują się jak dzieci, widząc moją seksowność i niewinność

#
##
###
####

To tak bardzo boli
Chyba już cię zapomniałam
Hej dziecinko
Po prostu odejdź

####

1 i 2 i 3, 4
1 i 2 i 3, 4
1 i 2 i 3, 4

Game over
Game over
Game over

*koniec gry

angielskie tłumaczenie ygfamilyrics@tumbr

1 komentarz:

  1. Piosenka mi się bardzo podoba tak samo jak głos wykonawczyni. :) Będę panią mieć na oku :P
    Dzięki za przetłumaczenie

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...