Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 października 2012

Miss A - Time's up 2012 tłumaczenie


Miss A - Czas się skończył

Nie ma powodu być smutnym, nie mam na to czasu
Teraz mam się dobrze, to było takie irytujące (było irytujące)
To w porządku być prawdomównym, nie mam na to czasu

Jest w porządku jeśli mnie przeklinasz, to jest moja zasada
To strata, żeby wykorzystywać na ciebie więcej czasu
Nie jestem zainteresowana, to jest moja zasada, nie mam na to czasu

Nie musisz dawać mi wymówki, ty teraz wypad wypad

Jak by to było nic, wymazuję cię i wymazuję cię
Jak by to było nic, odpycham cię i odpycham cię
Jak by to było nic, opróżniam i opróżniam
Jak by to było nic, kiedy nadejdzie jutro będzie ze mną w porządku

Czas się skończył
Czas się skończył
Czas się skończył
Czas się skończył, kiedy nadejdzie jutro będzie ze mną w porządku

Och och och och pa pa pa pa

Nic się nie zmieni, nie musisz być taki
Yeah, mam się dobrze, to było irytujące (was irytujące)
To w porządku być prawdomównym, nie mam na to czasu
Naprawdę, mam się dobrze, to było nudne (było nudne)

angielskie tłumaczenie Ally



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...