Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 października 2012

Block B - Where are you 2012


Block B - Gdzie jesteś 

Znowu doprowadziłem cię do łez
Łzy płyną z twoich pięknych oczu
Znowu zrywamy
Twoja piękna twarz
Powoli zaczyna się oddalać
Myślę, że tak jest najlepiej
Ta frustrująca miłość teraz się skończyła
Nawet jeśli ślubowałem, żeby nigdy więcej nie będę o tobie myślał
Dlaczego dzisiaj patrzę na twoje zdjęcie?

#Twój wyraz twarzy i twój piękny uśmiech
To sprawia, że czasami się uśmiecham
Twoje błędy i twój głos
Dla mnie są takie żywe
Twoje zrzędzenie i twoje złe nawyki
To sprawia, że czasami płaczę
Twój niegrzeczny ton i przeszłe błędy
Teraz mogę je zrozumieć, gdzie jesteś?

Powiedziałem, że będzie ze mną w porządku
Że nigdy więcej się nie zakocham
Nawet jeśli ślubowałem, że będę w porządku żyjąc bez ciebie
Dlaczego dzisiaj myślę tylko o tobie?

#

Dlaczego, kiedy próbowałaś się do mnie dopasować
Kiedy nie mogłaś czekać na samą siebie
Kiedy tak bardzo cierpiałaś z powodu mojej samolubności, dlaczego nie wiedziałem?

Twoje łzy i twoje głębokie westchnienie
Kiedy zaczynałaś pozwalać mi odejść
Jeśli możesz do mnie przyjść
Nigdy więcej nie pozwoliłabyś odejść

Twoje zrzędzenie i twoje złe nawyki
To sprawia, że czasami płaczę
Twój niegrzeczny ton i przeszłe błędy
Teraz mogę je zrozumieć, gdzie jesteś?
Wróć

angielskie tłumaczenie SJK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...