Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 21 października 2012

Miss A feat. Taecyeon - Madness 2012 tłumaczenie


Miss A feat. Taecyeon - Szaleństwo

Wszystkie telefony, które zostały bez odpowiedzi
Kocham cię kocham cię
To nie to
Kiedy idę i tylko widzę ludzi, którzy są do ciebie podobni
Kocham cię kocham cię, przestań

Moje wspomnienia zawsze do ciebie wracają, ciągle muszę je wymazywać
Dlaczego taka jestem, dlaczego tak się zachowuję
Robię z siebie idiotkę
Wygląda na to, że to długo potrwa
To tak jakbyś ciągle tu był

Ciągle jest tu tyle twoich śladów
Teraz staję się taka jak ty
Proszę cię, żebyś mnie pocieszył
Staję się trochę dziwna

#Wspomnienia, które są przekręcone
Mój obszarpany wygląd
Jeśli cię wymażę
Czuję, że ja też zostanę wymazana

Nie mogę cię usunąć z mojej głowy
Wygląda na to, że nie mogę ruszyć na przód
Nie mogę cię usunąć z mojej głowy
Wygląda na to, że nie mogę ruszyć na przód
Upajam się tobą tam
Paraliżuje mnie tobą tutaj
Sposób w jaki mówisz i się śmiejesz
Nasz związek się skończył

Dzień i noc jedyne o czym myślę to ty
Będąc ze mną przy mnie przez noc
Dzień i noc jedyne o czym marzę to ty
Będąc ze mną
Przy mnie tuląc mnie, nigdy nie puszczając

Twoje odbicie odbijające w lustrze
Więc kim jestem? Kim jestem?
Nagle się boję
Kim jest ten, który ciągle kręci się i dzwoni w moim uchu?
Przestań

Ciągle pojawiasz się przy mnie
Dlaczego taka jestem, dlaczego tak się zachowuję
Robię z siebie idiotkę
Zmierzam do destrukcji

Nie wydaje mi się, że mogę to już zrobić
Nie mam żadnej odpowiedzi na utratę ciebie
Sama płaczę i potem się śmieję
Proszę cię, żebyś mnie pocieszył
Naprawdę staję się dziwna

# x2

Ktoś wiedzie mnie ku destrukcji
W porządku, zostań tutaj
Żeby był dowód na to, co czuję
Twoje oczy, które patrzą na zmieniającą się mnie
Nie ważne gdzie pójdziesz, poczujesz to

Potrzebuję twojej miłości
Wariuję, moja miłość
I czuję szaleństwo we mnie
Jestem w rozsypce, potrzebuję miłości

#

angielskie tłumaczenie JunkayStreet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...