Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

Electroboyz & Gaepart – My Love 2012 tłumaczenie


Electroboyz & Gaepart - Moja miłość

A-yo spotkali się Electroboyz i Gaepart
Jesteśmy Gaetroboyz
Wy wszyscy, chcecie być zakochani?
Naprawdę chcecie być zakochani?
Zatem bądźmy zakochani

Kocham cię kocham cię naprawdę cię kocham, naprawdę naprawdę
Kocham cię kocham cię kocham cię naprawdę naprawdę naprawdę
Kocham cię kocham cię kocham cię - teru teru aishiteru*

Anegdoty/skecze to najbardziej kocham
Ale to co nawet bardziej kocham to ty
Bez ciebie jestem tylko anegdotą
Ale z tobą zawsze jestem bogaty

Jesteś moją Fioną**
Jestem twoim Shrekiem**, który cię broni
Wszyscy faceci, którzy sprawdzają cię wzrokiem są tacy sami
Wszyscy to śmiecie

Czy widzisz moje serce, które bije jak szalone?
Z powodu twojego uśmiechu kręci mi się w głowie a moje nogi tracą siłę
Myśląc o tobie, codziennie śpiewam miłosne piosenki
Wydaje mi się, że jestem totalnie zakochany

Jestem moją miłością moją miłością moją miłością
W moim sercu jesteś tylko ty (tylko ty)
Jesteś moją miłością miłością moją miłością
Na zawsze moją miłością moją miłością

Ten świetny facet zawsze cię obroni
Jestem twoim transformerem***
Byliśmy sobie przeznaczeni, jesteś moją melodią
Jestem twoim perkusistą

Jesteś magiczną dziewczyną, widzę tylko ciebie
Jak cień, będę podążał tylko za tobą, dziecinko zaczynamy

Gwiazdy uśmiechają się dzisiaj wieczorem i pragnę tylko ciebie
Nininiinininikt nie może zająć twojego miejsca

Ślicznotko (mam cię dziewczyno)
Ślicznotko (jesteś moim swiatem)
Hej ślicznotko (wiesz wiesz, że cały czas cię pragnę)

Jesteśmy Gaetroboyz, wszyscy podnieście wysoko ręce
Przyszliśmy zaszaleć Electroboyz i Gaepart
Jesteśmy Gaetroboyz, wszyscy podnieście wysoko ręce
Hej 3 2 1 wszyscy krzyczcie

Kocham cię kocham cię naprawdę cię kocham, naprawdę naprawdę
Kocham cię kocham cię kocham cię naprawdę naprawdę naprawdę
Kocham cię kocham cię kocham cię - teru teru aishiteru
Kocham cię kocham cię kocham cię
Gaetroboyz

*japoński - kocham cię
**Fiona i Shrek - główni bohaterowi filmu animowanego Shrek
***rodzaj zabawek - samochodów zmieniających się w roboty, które były inspiracją do nakręcenia filmu Transformers

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...