Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Stellar - Loving u 2011 tłumaczenie (Spy Myung Wol OST)


Stellar - Kochając cię

Każdego ranka, kiedy otwieram oczy
Jak z przyzwyczajenia znowu cię rysuję
Jakbym poddała się słodkiemu zaklęciu
Ciągle się śmieję

Kiedy przeglądam się w lustrze, wyglądam wyjątkowo pięknie
Jedyne co zrobiłam to spotkałam cię, ale po trochu się zmieniam

#Bo cię kocham - nie mogę ukryć mojego walącego serca
Kiedy cię widzę, głupio marzę, że nasza miłość się spełni

Dziecinko kocham cię - wydaje mi się, że moje drżące serce zostanie przyłapane
Słowa, których nigdy nie mogłam ci powiedzieć - kocham tylko ciebie, który jesteś taki oślepiający

Och chwili, kiedy cię poznałam, każdy dzień był wyjątkowy
Nawet nie wiedziałam, że mogę mówić w słodki sposób

#

Dzień mija bez myśli o tym, że za tobą tęsknię
Kiedy spotkały się nasze oczy, bezmyślnie zamieram

Bo cię kocham - chcę ci powiedzieć o moim drżącym sercu
Proszę wysłuchaj mojego ukrytego wyznania - kocham tylko ciebie, który jesteś oślepiający

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...