Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Gain - Bloom 2012 tłumaczenie


Gain - Kwitnąć

Wiesz, Jestem kwiatem, który jeszcze nie zakwitł
Sprawiłeś, że zakwitłam, światło słoneczne, gładkie ruchy
Chemiczny niebieski ocean

Dlaczego to takie wspaniałe uczucie?
Co ze mną zrobiłeś?
Ta ospała noc
To co otworzyło moje oczy to
Ten jeden jedyny pocałunek

Mów głośno mów głośno mów głośno mów
Mów głośno mów głośno mów

#Możesz mnie wysoko wznieść
Możesz sprawić, że wzlecę
Chcę być z tobą
Słyszeć cię
Mieć cię
Całego ciebie

##Jesteś moją krainą czarów
Jesteś moim całkiem nowym światem
Na twoim wzgórzu, gdzie spadały gwiazdy

Teraz jestem
Teraz jestem kwiatem, który zakwitł
Moje neurony się obudziły
Co zrobię?
Pierwszy raz coś takiego się dzieje

Kogo obchodzą inni?
Kto to mówi?
Jesteś moim wszechświatem
Obejmiesz mnie?
Chcę cię w tobie ukryć

(Podobało ci się, ty
Udawałeś?)

#
##

Mów głośno mów głośno mów głośno mów
Mów głośno mów głośno mów

Moje serce wyglądają pięknie kiedy je trzymasz
Kiedy cię wołam moje usta są piękne

Jesteś magią
Jesteś krainą czarów
Zasnęłam, wołając cię
Gwiazdy tak pięknie spadały

Kocham cię
To jest miłość
Powiedz mi o swoich fantazjach, które były tylko snem

Dlaczego to takie wspaniałe uczucie?
Co ze mną zrobiłeś?
Ta ospała noc
Znowu kwitnę
Och tylko mnie pocałuj

angielskie tłumaczenie napisy na oficjalnym kanale Loen Music na YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...