Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

Zico - I'll do better next time 2012


Zico - Następnym razem lepiej się sprawię

Rozeszliśmy się, chociaż byliśmy szaleńczo zakochani
Twoje oczy zwilgotniały, kap kap kap kap
Nie rozumiałem twoich uczuć
I w moim zepsuciu mój gniew nadmuchał się jak balon i eksplodował

W zeszłym tygodniu pracowałem nad albumem
Zeszłej nocy przyjaciel powiedział mi, że idzie do wojska
Dzisiaj rano zapomniałem nastawić budzik
Czy sms dla ciebie też nie jest łatwiejszy? Mam rację...

x2
#Następnym razem lepiej się sprawię, nie będę robił wymówek
Żeby przekleństwa już nie wychodziły z twoich pięknych ust
Ech ech ech ech będę dobry
Kocham cię ech ech ech ech będę dobry (przepraszam)

Tak źle wyglądasz, byłem w błędzie
Nie znam pisanego angielskiego, ale jestem cicho, ponieważ jestem awanturnikiem
Możesz mnie spoliczkować, nie udaję, że przegrałem
Chociaż wyłożyłem mnóstwo słabych wymówek, jestem w twoich rękach

Popatrz na mnie, przestań odwracać głowę
Chcę tylko dzisiaj wieczorem obejrzeć film
Jak to się dzieje, że nawet twoje dąsanie się jest urocze
Hm? Wygląda na to, że się tylko leciutko uśmiechnęłaś, mam rację...

# x2

angielskie tłumaczenie www.blockbintl.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...