Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 20 października 2012

Epik High - Kill this love 2012 tłumaczenie


Epik High - Zabij tą miłość

Niech ktoś pomoże mi to zabić!
Miłość. Zabij tą miłość. Zabij tą miłość. Miłość
Niech ktoś pomoże mi to zabić!
Miłość. Zabij tą miłość. Zabij tą miłość. Miłość. Proszę nie umieraj.

Powinienem odciąć oddech swoich wspomnień o tobie
Podłożyłem ogień pod nasze wspomnienia
Miałem nadzieję, że moje żale staną się stertą popiołu
Ale stały się tylko gorętsze
Nawet kiedy napełniam wannę wodą
I zanurzam się w nią, żeby ugasić ogień
Wstrzymuję oddech i wkrótce znowu przychodzisz

Trzymam się żali, które się pojawiły
Zakrywam oczy wspomnień, które mnie obserwują
Roluję swoją nienawiść i rozglądam się dookoła
Tam gdzie chcę znaleźć łzy wszędzie jest pustynia
Powinienem pochować moje małe uczucia
Moje emocje ciągle są miękkie
Linia, która została wstrząśnięta przez jej słabość
Powinienem dobrze ją narysować i skończyć to

#Ocal mnie
Proszę, ocal mnie
Ocal mnie
Niech ktoś pomoże mi to zabić!
Miłość. Zabij tą miłość. Zabij tą miłość. Miłość. Proszę, nie umieraj

##Niech ktoś pomoże mi to zabić!
Miłość miłość miłość miłość
Zabij zabij zabij zabij tą miłość
Miłość miłość miłość miłość
Zabij zabij zabij zabij to
###Nie mogę zabić zabić zabić tej miłości
Nie nie nie nie
Boże pomóż mi zabić zabić zabić zabić zabić tą miłość
Zabij tą miłość

Każdej deszczowej nocy znowu przychodzisz mnie szukać
Fragmenty wspomnień, pochowane głęboko w moim sercu, lecą w moim kierunku jak strzała
Kiedyś byłaś moim snem, więc dlaczego?
Co noc stajesz się koszmarem
Spychasz mnie w rozpacz, kiedy nawet nie mam skrzydeł
Proszę, odpowiedz mi, że to już się skończyło

To się nie udało. Odkąd mnie zostawiła, moje serce miało dziurę. Postrzał
Używając "odkażania" jako swoje wymówki
Otwieram tylko alkohol i wypijam na raz, jak trucizna rozchodzi się po całym moim ciele
Ostatnio, codziennie jestem zamroczony
Głodzi mnie moja głodna samotność
Duszą mnie moje spragnione żale
Jeśli odejdziesz, umrę. Nie wiesz?

#
##
###

Jeśli otworzysz moje oczy, moje oczy się zamkną
Redrum redrum redrum*
Jeśli oddychasz, mój oddech się zatrzyma
Redrum redrum redrum

Niech ktoś pomoże mi to zabić!
Niech ktoś pomoże mi zabić zabić zabić tą miłość!
Boże pomóż mi zabić zabić zabić zabić zabić tą miłość
Żegnaj droga miłości

RIP**
RIP
RIP
Żegnaj żegnaj żegnaj

Dobranoc

*prawdopodobnie chodzi o to, że to jest odwrotność słowa murder czyli morderstwo
**Spoczywaj w pokoju/Pokój jego/jej duszy

angielskie tłumaczenie epikhightrans@tumbrl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...