Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 20 października 2012

Epik High - The bad guy 2012 tłumaczenie


Epik High - Zły facet

#Nawet kiedy oglądam filmy, przyciągają mnie złoczyńcy
Lubię granie kogoś zepsutego niż granie bohatera
Jestem złym facetem
Nawet kiedy spotykam się z dziewczynami, przyciągają mnie tylko te złe
Bardziej niż aniołek podoba mi się ostra dziewczyna
Te wszystkie złe dziewczyny... mówią dobranoc złemu facetowi

Świat należy do mnie, moja chciwość przepełnia mi się w rękach
To co jesli jestem wariatem z ambicją? Jestem Tony Montana¹
Nadmuchuję siłę swojej woli odmawiając poddania się
Przestępca, który używa swojego mózgu
Jestem jak Bane², który zabiera skrzydła nietoperzych³ snów
Zamykanie mnie z uprzedzeniem jest złym sposobem na poradzenie sobie ze mną
Hannibal Lecter, który połyka uszy swoim głosem
Złoczyńca, który mierzy tylko w złoczyńców
Czuje obrzydzenie
Mmm... Dexter, który sprawia, że nawet zło wydaje się być dobrem

Nie wydaje po prostu pieniędzy.. ja zabijam rachunki

#

Oddawanie? Zero. Największa chciwość
Jestem Gorden Gekko⁶, który zabiera twoje uszy jeśli mi ich nie dasz
Nie dbam o pieniądze, kwitnę tylko wtedy kiedy jest chaos
Jestem Jokerem, który uśmiecha się od ucha do ucha tylko kiedy pojawia się bałagan
Jestem po po po po potworem, jestem Johan, kiedy zostaję wezwany
Najlepszy czy najgorszy, tworzą chaos
Przestań z tą godnością/powagą, łagodne zasady świata
Nawet kiedy ubierzesz mnie w garnitur jestem Vincent'em albo Jules'em

#

Nie można mnie kontrolować
To tylko strata twojego czasu, kilkoro dzieciaków nie wygra ze mną
Jestem Magneto¹⁰ wstrzymujący stal
Zmień swoją twarz, to tylko twoja wada/niekorzyść
Dlaczego miałbyś tak ciężko starać się w grze?
Jestem Castor Troy¹¹ z osobowością, która zniszczy cię z uśmiechem na ustach
To takie zabawne, kiedy obserwuję ich jak trajkoczą, chowając się za oknami
Jestem Kirą¹², który to wszystko kończy dowiadując się i zapisując twoje imię
Chociaż ich nienawidzę, trzymam wrogów blisko siebie i w tajemnicy ich obserwuję
Jestem Don Corleone¹³, który zawsze może to zakończyć

DJ zagraj mi coś funky człowieku
Funk funky człowieku funk funky człowieku, hej!
DJ zagraj mi coś funky człowieku
Funk funky człowieku funk funky człowieku, hej!

Hej... lubię hałaśliwą scenę, bawię się jak złoczyńca
Bohaterzy współpracują ze sobą przeciwko mnie, ale nie jestem zastraszony
Nie mogę nisko trzymać głowy (Loki¹)
Czuję się usatysfakcjonowany jedynie kiedy się ścieram i walczę
Prawo jest dla mnie jedynie workiem piachu, nazywaj mnie Tyler Durden¹
Nie obchodzi mnie, dzieci czy dorośli, opluję ogniem twoją drogę
Kuśtykać potem toczyć się po beat'cie, mój style jest jak u Kaiser'a Soze¹
Och, całe moje ciało przepełniają ciemne moce
Są czarne jak Vader¹⁸
Jestem twoim ojcem, ale też jestem cholernie złą matką

Hejterzy¹⁹ nie mogą oddychać


#

poniżej podaję informacje, gdzie dana postać pierwszy raz się pojawiła, jeśli chcecie dowiedzieć się o ewentualnych ekranizacjach to sprawdzajcie zamieszczone linki

¹postać z filmu Człowiek z blizną grana przez Ala Paciono, wikipedia
²złoczyńca z Batmanawikipedia 
³nie ma takiego słowa w języku polskim, mam nadzieję, że wybaczycie mi to wesołe słowotwórstwo^^
złoczyńca z książek Thomasa Harrisa, wikipedia
bohater serialu o tym samym tytule, który pracuje w policji, ale w nocy zabija złoczyńców, filmweb
główny bohater filmu Wall Street grany przez Michael'a Dougla'sa, filmweb 
złoczyńca z Batmana, wikipedia 
prawdopodobnie chodzi o znaczenie imienia Johan (obecnie - Jan), które po hebrajsku oznacza Bóg jest łaskaw, ale to tylko moje domysły
płatni mordercy, bohaterowie filmu Pulp Fiction, filmweb 
¹⁰główny złoczyńca komiksów X-Men, wikipedia 
¹¹bohater filmu Bez twarzy, filmweb 
¹²główna postać mangi Death Note (Notatnik śmierci), zabijał ludzi, zapisując ich imię w notatniku śmierci, zgubionym przez boga śmierci
¹³bohater filmu Ojcec chrzestny, filmweb
¹⁴nie wychylać się, nie wyrywać się
¹⁵bóg z mitologii nordyckiej, symbol oszustwa i pijaństwa, wikipedia
¹⁶bohater książki Podziemny krąg Chuck'a Palahniuka, wikipedia
¹⁷mityczny król przestępczego półświatka z filmu Podejrzani, filmweb
¹⁸postać z serii filmów Gwiezdne wojny, wikipedia
¹⁹czyli osoby, które nienawidzą kogoś i wygłaszają nienawistne komentarze, od angielskiego hater

angielskie tłumaczenie epikhightrans@tumbr


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...