Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 17 października 2012

Cho Eun - Good person 2012 tłumaczenie (Nice guy OST)


Cho Eun - Dobra osoba

Przeżywam każdy dzień bez powodu do życia
Żyję, bo nie mogę umrzeć

Osoba, która sprawi, że znowu odżyję
Osoba, która sprawiła, że znowu się uśmiecham
Teraz ta osoba doprowadza mnie do płaczu

#Jesteś dobrą osobą
Chociaż nieskończenie czegoś mi brakuje
Jesteś osobą, którą kocham i obronię
Nie ważne kto cokolwiek powie
W moim sercu jesteś moją miłością

Dlaczego mówisz nie, kiedy nic nie wiesz?
Nie kłam

#

Popatrz na mnie, stojącego tutaj, słyszysz mnie?
Jeśli raz się obejrzysz, będziesz mogła mnie zobaczyć
Słyszysz mnie? Kocham cię

Po długim czasie, po odejściu daleko, wróciłaś
Ta osoba stoi przede mną
I wskazuje do mnie

Moja tęsknota rośnie i rozchodzi się po moim sercu
Próbuję to powstrzymać, ale słowa się wylewają
Słowa "kocham cię" są takie trudne
Czy nie możesz jeszcze do mnie przyjść?

Jesteś dobrą osobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...