Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 października 2012

Block B - Just stop/Freez 2011


Block B - Zatrzymaj się

Jesteśmy na dzielnicy
Musimy dać czadu
Rozgrzejemy to (rozgrzejemy)

Jesteśmy na dzielnicy
Musimy dać czadu
Rozgrzejemy to

Rosnący beat, przyspiesz bębny
Jasne światło lśni na kuli dyskotekowej

Ona tańczy na hałaśliwej scenie
Spójrz, to powoli gdzieś znika

Hej dziecinko, podejdź do mnie bliżej
Wyślij wszystkich swoich przyjaciół do domu

Hej dziecinko, chwyć moją dłoń i chodź ze mną
Noc na ciebie czeka

#Nie mogę już tego znieść
Tylko ty możesz widzieć moje oczy
Dziewczyno tańcz dzisiaj
Już się nie wahaj
Od teraz
Nie jestem sobą

##Podoba mi się sposób w jaki się ruszasz stop
Gdzie idziesz dziewczyno? stop
Nie wysychaj, nie stop
Pragnę twojego serca serca serca
Gdzie idziesz dziewczyno? stop
Nie wysychaj, nie stop
Pragnę twojego serca serca serca
Po prostu się zatrzymaj stop

Moje serce bije bum bum bum
Zasadnicza linia dong dong dong
Skupienie zoom zoom zoom
Lecę jak syung syung syung

Hej pani, gdzie idziesz?
Nawet teraz czuję się bezradny
Jestem zarażony fatalnym przyciąganiem
Sprawiasz, że rozsiewam wirus

Hej dziecinko, podejdź do mnie bliżej
Wyślij wszystkich swoich przyjaciół do domu

Hej dziecinko chodź ze mną
Noc na ciebie czeka

#
##

Wszystko w tobie wydaje się być całkiem energetyczne
Chodź tutaj chodź tutaj, teraz szybko się ruszaj

Jestem poważny poważny (dziewczyno)
Tajemnicza tajemnicza (dziewczyno)
Moja kosmitka/obca kosmitka (dziewczyno)

Odganiasz mój nudny dzień (jeden skok)
Zostaw to (pusty czas)
Spotęguj to (podkręć dźwięk)
Wiesz, że mówięo tobie (krzycz)

Podążaj za beatem, teraz za mną podążaj
Czy myślisz, że wyglądam na przestraszonego?
Ludzie nie odpowiadają
Zawstydzający mnie mechanizm
Nawet jeśli pokażesz uśmiech, po prostu przestań!

#
##

angielskie tłumaczenie lovekpopsubs@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...