Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Bobby Kim - Afraid of love 2011 (Spy Myung Wol OST)


Bobby Kim - Boję się miłości

Mogłem oszaleć
Nie, właściwie mogę już szaleć na twoim punkcie
Mogę po prostu umrzeć
Nie, właściwie już mogę nie być w stanie żyć bez ciebie
Miłość, która nie może się przydarzyć na tym świecie
Osoba, w której nie powinienem się zakochać
Im bardziej się od ciebie odwracam
Tym nawet bardziej za tobą tęsknię
Boję cię, boję się miłości

Tęsknię nawet za twoim cieniem
Tak bardzo się boję, że jesteś moją miłością
Powinienem tylko cię minąć
Nie powinienem się w tobie zakochiwać
Nawet bardziej za tobą tęsknię
Boję się, boję się miłości

Tęsknię nawet za twoim cieniem
Tak bardzo się boję, że jesteś moją miłością
Możesz mi powiedzieć co robić?
Czy będę w stanie uciec od tego losu?
Kocham cię kocham cię
Kocham cię na śmierć
Nawet jeśli moje serce tak bardzo boli
Nawet jeśli moje łzy nie przestaną [płynąć]
Nawet jeśli nie mogę cię kochać
Kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. Piękna piosenka.
    Dziękuję wysłuchanie mojej prośby i za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ta piosenke

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...