Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Lena Park - More than anyone in this world 2011 tłumaczenie (Spy Myung Wol OST)

Piosenka zaczyna się około 1:00


Lena Park - Bardziej niż kogokolwiek na tym świecie

Bez pozwolenia zakochałam się
Ale ta osoba nie wie, że tak czuję
Taki z niego głupiec, bo nic nie wie

#Kocham cię bardziej niż kogokolwiek na tym świecie
Te pełne serca słowa
Łzy, które wezbrały w moich oczach są moja miłość
Te łzy są tobą

##Ta miłość, która zaczęła się bez twojego pozwolenia
Kocham cię
Chociaż to boli, chcę to kontynuować
Chcę iść do końca, nawet jeśli to jest nieskończone

Jeśli moje serce biegnie, moja miłość będzie z nim biegła
Nawet chociaż nie widzę teraz tej osoby
Moja miłość ciągle biegnie

Kocham cię bardziej niż kogokolwiek na tym świecie
Ale ty jeszcze nie wiesz
Te łzy, które zsunęły się na moje usta są takie gorące
Te łzy to ja

Nawet jeśli moje serce, które ma w sobie tylko ciebie może wybuchnąć
Chcę iść do końca
Wciąż chcę to robić, nawet jeśli to jest nieskończone
Kocham cię

Łzy, które spadły na moją stopę sprawiają, że znowu płaczę
Chociaż wiem, że to miłość

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...