Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 października 2012

Block B - Mental breaker 2012

Ta piosenka to dla mnie daebak albumu :D


Block B - Umysłowy wyłącznik

Blockbuster!*
Co to jest, co to jest dziecinko
Naprawdę jestem tutaj prawdomówny
Z I CO

Całą noc bombardujesz mnie pytaniami gdzie byłem (gdzie byłeś?)
To zrzędzenie zabija telefon telefon telefon
Mój przyjaciel pyta mnie zza pleców, czy mam dziewczynę (naprawdę?)
Po owijaniu w bawełnę przez chwilę "Cóż, nie wiem"

Ooch ooch ooch
Co jest między nami
Ooch ooch ooch
Jesteście oppą i dongsangiem?**
Ooch ooch ooch
Jesz ze mną i oglądamy razem filmy
Czy to wszystko było tylko twoim pokazem?

Nie mogę nic dla ciebie zrobić

#Umysłowy wyłącznik umysłowy wyłącznik
Przez chwilę moje poruszenie zostało zalane ogromnym zamieszaniem/dezorientacją
Umysłowy wyłącznik umysłowy wyłącznik

Kiedy zbieram swoją odwagę i idę do ciebie, ty się cofasz
Jesteś dobra w odbijaniu, ty piłeczko piłeczko piłeczko

W cokolwiek ze mną się bawisz, łatwo staję się oszołomiony
Nie mieszaj mi

Mów do mnie wprost, czy tak jest między przyjaciółmi?
Mówienie zacznijmy się spotykać, czy moje kwalifikacje i urok nie wystarczą?
Kiedy skończę z tym stylem życia i pójdę do ciebie ciebie***
Rzucasz przełomową piłkę jakbyś miała coś na myśli
Powołujesz się na prawo do zachowania milczenia
Sam uderzam w bęben i janggun****
Wydaje mi się, że wiem, ale potem nie wiem, jesteś absurdalnym quizem
Ukaż swoją szczerość

#

Lalalalalala lalalalalal x4

Co to za okrucieństwo, które psuje teraz zabawę
To nie tak, że nawimy się w dom
Kiedy próbujesz pojąć sytuację, wszytko jest tajemnicze
Jesteś zbyt niestała ze swoimi codziennymi huśtawkami nastrojów
Jesten taki strapiony, ale w tym samym czasie znam tylko ciebie
Dlaczego ciągle próbujesz mnie zmierzyć, powiedziałem, że mam 181
Jeśli jesteś ostrożna to wszytko wyjdzie, twoje alibi

Umysłowy wyłącznik umysłowy wyłącznik

Lalalalalala lalalalalal
Lalalalalala lalalalalal
Lalalalalala (znasz) lalalalalal (mój umysł)
Lalalalalala (mój umysł) lalalalalal (zepsuł się)

*tytuł albumu Block B, na którym znajduje się ta piosenka, samo słowo tłumaczy się jaki hit, przebój
** wyjaśnienie
***tutaj brakuje określenia do stylu życia, ale niestety nie jestem w stanie go rozszyfrować z powodu jakiejś literówki
****tradycyjny koreański bęben

angielskie tłumaczenie www.blockbintl.com

2 komentarze:

  1. Dziękuję za tłumaczenie ;)

    PS. Link do youtube to 11.30 ; >

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...