Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 października 2012

Block B - 11:30 2012


Block B - 11:30

Obudziłem się i była ładna pogoda
Odświeżająco wypijam łyk wody
Telefon dzwoni dokładnie na czas
Twój telefon, żeby się spotkać

(To i tamto) wypróbowuję je
Spodoba ci się to czy nie
(Chociaż to nie jest świetne) jeśli to jesteś ty, to jest świetne
Nie powiedziałabyś mi tego

#(Jak to zrobić)
Bez powodu się ekscytuję
(Czy chcesz tego)
Jeśli myślisz tak jak ja

##Dziecinko ja
Przybyłem przed twoje oblicze
Dziewczyno potrzebuję cię
Dziękuję za to, że ze mną jesteś, też mnie pragniesz

Aye ty aye yo aye yo aye yo aye yo x3
Poczekam na ciebie, dziewczyno potrzebuję cię teraz

Ładna pogoda, wiatr odpowiednio wieje, nasyca się moja wrażliwość
Jasny odcień światła słonecznego staje się dla mnie światłem, daje mi pewność siebie, pozwól mi się z tobą później skontaktować

Zaproszę cię w miejsce z pięknym widokiem, "to jest to uczucie, nakładam dużo kremu do golenia i się golę
Mówię kilka tanich tekstów do lustra

M.. Dziewczyno ja ja uwielbiam
Mówię ci to z wyprzedzeniem, ale nie mam żadnych złych intencji
Ponieważ jedna sekunda kiedy jestem z tobą jest jak londyńskie ogrodzenie
Ja, który byłem naprawdę nieśmiały, dzięki tobie wypełniam się wigorem
Zbyt łatwo skradzione, moje emocje, tutaj jest dowód hę?

#
##

Aye ty aye yo aye yo aye yo aye yo x3
Poczekam na ciebie, dziewczyno potrzebuję cię teraz

Kiedy zacząłem się z tobą spotykać, stałem sie 10 lat młodszy
Sklep z cukierkami przed oczami płaczącego dziecka
Nie mogę podać różnicy pomiędzy snami i rzeczywistością, mój umysł stał się biały
Jestem postacią w fantazji, którą jesteś ty

Na drodze, którą idziesz wieje chłodna bryza
Samo słońce wydaje się mnie witać
Dlaczego droga jest tak zablokowana... nie
Jestem prawie przed twoim domem, pospiesz się i wyjdź mnie powitać
Przyciągasz i odpychasz mnie, który idzie do ciebie

#

Aye ty aye yo aye yo aye yo aye yo x3
Poczekam na ciebie, dziewczyno potrzebuję cię teraz

angielskie tłumaczenie www.blockbintl.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...