Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 października 2012

Block B - Did you or did you not/Did you do it 2012


Block B - Zrobiłaś to czy nie/Czy zrobiłaś to

#Proszę, tylko mnie wysłuchaj
Powiedziałaś, że będziesz patrzeć tylko na mnie
Teraz zabrzmię jak kretyn
Och dziewczyno

Przestań ciągle się rozglądać
Mam dowód, zapomnij o próbie wyjaśnienia
Ludzie, których znam, widzieli cię
Ten nieprzyjemny obcy zapach
Wiesz, że jestem wrażliwy na takie rzeczy
Udawałem, że nic nie zauważyłem i byłem otwarty
Od dzisiaj to koniec, wiem że jestem drobiazgowy
Dlaczego próbujesz mnie teraz pocieszyć? Kiedy mówiliśmy, że będziemy na siebie uważać
Oprócz tego, powiedziałem ci, czy nie?

Oczekujesz, że ci uwierzę?
Daj spokój, powiedziałaś, że jesteście tylko przyjaciółmi?
Dlaczego trzymaliście się za ręce? Jeszcze nie ma zimy
Dlatego jestem poważny, dziecinko jestem taki zmęczony

Dlaczego szepczesz, kiedy odbierasz telefon?
Pokaż mi swój telefon, jaki jest powód?
Obiecaliśmy, że nie będziemy mieć przed sobą żadnych sekretów
Czy nie powiedziałem, żebyś nie spotykała się z innymi chłopakami?

##Mówiłem czy nie? x3
(Powiedziałem ci dziewczyno)
Powiedziałem, żebyś się z nim nie zadawała
Nawet nie minęło tak dużo czasu, odkąd ci to powiedziałem

###Mówiłem czy nie? x3
(Powiedziałem ci dziewczyno)
Powiedziałem, żebyś się z nim nie zadawała
Jak bardzo może on być ode mnie lepszy

Mówiłem czy nie?
Dlaczego obgryzasz paznokcie?
Dlaczego na mnie nie patrzysz?
Dlaczego mnie j mówisz?
Na początku obiecaliśmy, że będziemy ze sobą szczerzy
Więc dlaczego ciągle kłamiesz?
Chcę wrócić
Do dnia, jestem taki dziecinny, ale jestem wściekły
Obudziłem się w środku nocy z powodu mojej zranionej dumy
Próbowałem to zostawić, traktując to jakby to nie było nic wielkiego
Ale to nie jest w porządku. Mówiłem czy nie?

Dzisiaj z jakiegoś powodu jesteś ładniejsza
Masz na sobie spódnicę, czy nie mówiłaś, że jest ci w nich niewygodnie?
Nigdy nie widziałem, żebyś coś takiego nosiła, od kogo to masz?
Dlatego jestem poważny, dziecinko jestem zmęczony

Co zrobiłabyś na moim miejscu?
Czy przesadzam bez powodu?
Obiecałaś, że będziesz patrzeć tylko na mnie
Czy nie powiedziałem, żebyś nie spotykała się z innymi chłopakami?

##
###

Och moja miłości, nie wiesz o moim płonącym sercu
Naprawdę naprawdę nie masz pojęcia
Nigdy nigdy nigdy nigdy

Ty i ja, te dni, kiedy byliśmy szczęśliwi tylko widząc się
Tęsknię za tymi chwilami
Gdzie zniknęłaś, dziecinko

##
###
# x2

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...