Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 października 2012

Miss A - Ma style 2012


Miss A - Mój styl

Co tam, co tam, wszyscy na parkiecie co tam
Mój styl, mój styl jest zupełnie nowym stylem mój styl

Ta piątkowa noc, która wydaje się coś wypalać
Wybija północ, przyspiesz swoje tempo
Jestem olśniewająca, dzisiaj jestem niegrzeczną dziewczynką, a dobre dziewczynki też są przyjmowane
Każdy na pewno mnie pragnie, to całkiem oczywiste, miałam dosyć

(Brak specyfikacji) Nawet tego nie chcę, jestem po prostu zmęczona
(Sześciopak) To nic, zejdź z drogi
(Hej, playboy'u) Po prostu odejdź (pospiesz się)
To jest wątpliwe, coś pragnie

Moje serce w tamtej chwili szybko biło
Byłeś w jakiś sposób inny
Więc krok za krokiem (krok na ciebie)
Nigdy tak się nie czułam

#(Witaj witaj) jesteś w moim stylu
(Podążaj, podążaj) nie bądź nieśmiały
(LO, LO) VE, luv*
Ty i ja, dwójka, dziecinko, nie martw się

(Witaj witaj) jesteś moim blaskiem
(Podążaj, podążaj) nie przegap chłopcze
(LO, LO) VE, luv
Tylko nasza dwójka, tylko nasza dwójka
Ty (hoo ooh x7)
Mój styl (hoo ooh x7)

Och nie, już jest 2:30 (ale)
W nieruchomym czasie
Obejmuje mnie mega volt
Olleh**to jakby strzelanie

(Proszę pana!) wystarczy twoim oczom
(Miss A) mam nadzieję, że będziesz tak na mnie mówił
(Hej piątka z plusem) kiedy cię obserwuję
Jesteś wystarczająco idealny, pasujesz do mnie

Odkąd zagubiłam się w twoim zapachu
Nie potrzebuję nic innego
Teraz jeszcze jeden krok (krok na ciebie)
Już jestem pełna twoich myśli

#

(Hej) wiesz, że od dzisiaj jestem całkiem nowa
Głupi! Fałszywy! Powiedziałam, żebyś się stąd wynosił (hej)
Zaufaj mi, zaufaj mi, moja szminka jest tylko dla ciebie
Bling bling***, jesteś moim blaskiem, get my chu****

#

*litery układają się w angielskie słowo love, czyli miłość, luv jest skrótem od love
**odwrotność hello
***coś jak blask blask
****może odnosi się do japońskiej onomatopei na dźwięk całusa

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...