Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 października 2012

Block B - Romantically 2012


Block B - Romantycznie

#Powiem ci tak romantycznie
Wszystko się uda, jeśli jesteś jak ja
Po prostu oprzyj się o mnie, zamykając oczy
Co noc widzę cię w moich snach

Znaliśmy się od kilku lat
Nie miałaś ze mną nic wspólnego
Dlaczego znowu i znowu pojawiasz się w moich snach?
Teraz tak bardzo cię pragnę

Myślałem, że dziwne było pisanie infantylnych piosenek miłosnych w pamiętniku
Dziecinko mój umysł jest gorący, chcę cię bliżej poznać

Otworzę pierwszą stronę romantyczności, dalej pani
Nie bój się naszego czasu
Nie denerwuj się tylko na mnie teraz popatrz
Czuje naszą miłość, jest słodka jakbym zerkną do niebios
Co noc odpływam do świata snu
Teraz też mnie pragniesz

#

Małe uderzenia powalają wielkie dęby
Nawet nie zacząłbym cię kochać, jeśli byłabyś dla mnie niemożliwa
Małe uderzenia powalają wielkie dęby

Muszą być trudności, ale nigdy się nie poddam

#
Czy będzie wiedziała o tych ukrytych zmartwieniach w moim sercu?

To moje pragnienie, żeby pewnego dnia stać się wspaniałym facetem, ofiarowując ci moje uczucie tak jak w filmach i dramach*

Wydaje mi się, że przez ostatnie dwa lata dokładnie powiedziałem ci co czuję
Efekt motyla** uprzedzony/zaalarmowany przez trywialne wysiłki
Proszę bądź moją dziewczyną, zjedzmy razem na obiad
Co ci bardziej odpowiada: kilka kieliszków wina oficjalnie czy gorący posiłek w Hansinpocha***
Upewnijmy się, że w żaden sposób nie będzie to nieodpowiednie
To nie zbyt dobrze widzieć, jak bardzo jestem z tobą związany
To mój koncept, żeby szykownie powiedzieć ci tylko to, co chcę
Jeśli jesteś taka jak ja, po prostu oprzyj się o mnie dziewczyno
Co myślisz o obejrzeniu filmu?
Yo, zrobię cokolwiek zechcesz
Obiecuję, że będę niesamowity tak jak twój idealny typ
Proszę pozwól mi się przytulić do twoich pleców, będę tam
Całkowicie cię kocham dziecinko
Holla, tak bardzo cię kocham

*aktorski serial azjatycki
**trzepot skrzydeł motyla w jednym miejscu może za klika dni wywołać burzę pisakową w miejscu oddalonym o setki kilometrów, wikipedia
***restauracja w Seulu

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...