Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 października 2012

B.A.P - Happy birthday 2012


B.A.P - Wszystkiego najlepszego
dosłownie: szczęśliwych urodzin

Posłuchaj dziecinko
Tobie zadedykuję tą piosenkę
Naprawdę szczęśliwej tobie, która jest przy mnie
Dzisiaj czekałem na ciebie, twoje urodziny

#Twój uśmiech, który na mnie patrzy
Jest naprawdę naprawdę jasny
Chcę zebrać dla ciebie te gwiazdy

##Wszystkiego najlepszego
Moja piękna miłości
Dziecinko, tylko dla ciebie
Ponieważ tutaj jesteś, jestem szczęśliwy
Wszystkiego najlepszego
Tak jak dzisiaj na zawsze
Dziecinko, tylko dla ciebie
Będziemy razem

Od kiedy otworzę moje oczy do czasu kiedy je zamknę
Myślę przez cały dzień tylko o tobie
Jest samotna, noc bez ciebie
Ty, która jesteś jak światło słoneczne, które świeci przez okno
Budzisz mnie i sprawiasz, że się uśmiecham, jesteś wyjątkowa, odrobinę inna

Ty, która jesteś ważniejsza niż cokolwiek innego na świecie
Czy przyjmiesz moje serce, które dla ciebie przygotowałem?

#
##

Gruchające gołąbki, czasami się kłócimy
Całą noc myślę, co powinienem zrobić z dąsającą się tobą
Czy wiesz jak zaciska się moje serce, ponieważ możesz mnie nienawidzić?
Dla mnie, nie ma nikogo innego oprócz ciebie
Jesteś jedyną, która sprawia, że się uśmiecham

Widzę, że jesteś inna nawet pośród wielu ludzi
Twoje świecące oczy, usta
Moje serce czyje się spokojnie, kiedy jesteś przy mnie

Dziękuje Bogu, że sprowadził tutaj piękną ciebie
Proszę zawsze tak zostań, wewnątrz mnie
Pocałuję cię dziecinko
Wszystkiego najlepszego

##

angielskie tłumaczenie hyejin@baptrans



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...