Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 października 2012

Ailee - I will show you 2012 tłumaczenie


Ailee - Pokażę ci

Mając na sobie ubrania, które ci kupiłam
Pachnąc perfumami, które ci dałam
Pewnie teraz patrzysz na nią z uśmiechem

Czy to było takie dobre, wystarczająco dobre, żeby mnie zostawić?
Jak miałam sprawić się lepiej?

Chcę cię zapomnieć, ale dużo czasu spędziliśmy razem
Chwile, które minęły wydają się być niesprawiedliwie, więc płyną łzy

#Pokażę ci zupełnie inną siebie
Pokażę ci ładniejszą siebie
Nie mam zamiaru płakać za miłością albo za tobą jakbym była głupia

##Spotkam lepszego mężczyznę i pokażę ci, że jestem od ciebie szczęśliwsza
Mam się dobrze bez ciebie, nie poddam się, chłopcze musisz być świadomy

Zmieniłam uczesanie, nakładam makijaż
Wysokie obcasy i krótka spódnica, wszyscy na mnie patrzą

Jeśli kiedykolwiek spotkam cię na ulicy
Uśmiechnę się i odejdę od ciebie

#
##

Wyrzucę pierścionek, który mi dałeś
Pozbędę się listów, które napisałeś
Bez żalu zapomnę o tobie
Zapomnę cię, wymażę cię

#
##

angielskie tłumaczenie napisy na oficjalnym kanale Loen

1 komentarz:

  1. właśnie ściągnęłam całą jej płytę! :D
    Piosenka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...