Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 października 2012

Miss A - I don't need a man 2012 tłumaczenie


Miss A - Nie potrzebuję mężczyzny

[tekst pojawiający się na początku MV]
Przedstawiamy to tym wszystkim dumnym kobietom
Odmawiamy zarabiania łatwych pieniędzy
Kto nie lubi żyć dzięki pieniądzom ich mężczyzn
Kto nie lubi żyć dzięki pieniądzom ich rodziców

To dla wszystkich niezależnych kobiet

#Mogę dobrze sobie radzić bez mężczyzny
Więc nie podchodź do mnie, jeśli nie jesteś pewny siebie
Nikomu się nie sprzedaję
Ponieważ nie potrzebuję mężczyzny, nie potrzebuję mężczyzny (co?)
Nie potrzebuję mężczyzny, nie potrzebuję mężczyzny (naprawdę)
Nie potrzebuję mężczyzny, nie potrzebuję mężczyzny (serio)
Nie potrzebuję mężczyzny, nie potrzebuję mężczyzny
Mogę dobrze sobie radzić bez mężczyzny

Płacę cały czynsz
Całe jedzenie i wszystkie ubrania są za moje pieniądze
To nie jest może wystarczające, ale jestem zadowolona
Dlatego kocham samą siebie (hej)

Nie chcę wydawać pieniędzy moich rodziców
Jakby należały do mnie, jestem wystarczająco dorosła
Nie powinnam ich o to prosić
Dlatego jestem z siebie dumna (hej)

Chłopcze nie mów
"Zajmę się tobą, zajmę się tobą" nie nie
Chłopcze nie baw się w to, jeśli nie jesteś poważny

#

Nie próbuj szpanować
Gdzieś indziej może to zadziałać, ale
Ja jestem pełna pewności siebie
Tak bardzo jak myślałeś, że nie jestem wystarczająco dobra
Dlatego kocham samą siebie (hej)

Będę żyć dla samej siebie, nie dbam o wygodne życie
Jak inne dzieciaki wiodą ze swoimi bogatymi rodzicami i bogatymi facetami
Żyją wygodnie
Dlatego jestem z siebie dumna (hej)

Chłopcze nie mów
"Jestem twoją przyszłością, uwierz mi i polegaj na mnie" nie nie
Chłopcze nie baw się, jeśli nie masz zamiaru mnie szanować

#

Codziennie wstaję rano
Mam pracowity dzień
I nie mam czasu, żeby zjeść jeden porządny posiłek
Ale zaczęłam to, bo mi się to podobało
To nie są rewelacyjne pieniądze, ale to cały mój pot
To nie pierścionek, który dostałam od chłopaka
Mój samochód, moje ubrania, za wszystko zapłaciłam
Kupiłam je po odłożeniu części na oszczędności i daniu pieniędzy moim rodzicom
Co jeśli mężczyzna cię zostawi po tym jak mu zaufałaś
Zazdrościsz mi?
Więc przegrałeś/aś

#

angielskie tłumaczenie napisy na oficjalnym kanale Miss A

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...