Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 października 2012

BoA feat.The Quiett - Lookin' 2012 tłumaczenie


BoA feat. The Quiett - Wyglądam

Coś wyjątkowego jak to
Nie chcę żyć ciągle tak samo
Kiedykolwiek chcę, swobodnie
Gdziekolwiek chcę, zabierz mnie
Możesz mnie zabrać?

#To nowy dzień, taki dobry dzień
Prowadź swoje życie

To nowy dzień, taki dobry dzień
Prowadź swoje życie

Podążaj za mną, gdziekolwiek pójdę
Z mnóstwem uczucia, jedź ze mną
Moje koła kluczą po tej drodze
Wiesz co to za uczucie?
Takie ochładzające, poczuj wolność
Nie przemęczam się, ale próbuję być sobą
Mój styl, to największy sekret
Mam nadzieję, że to uczucie będzie trwało wiecznie

Jestem odrobinę inna, jestem ja
Kiedykolwiek, gdziekolwiek
Dobrze wyglądam, nieźle wyglądam
To ja

Tylko dzisiaj, jak gwiazda
Gdziekolwiek pójdę, kochaj mój styl
Dobrze wyglądam, nieźle wyglądam
To ja

Chłodna bryza
Dziecinko podwieź mnie
Olśniewające zupełnie nowe życie

#

Och och och och
Dobrze wyglądam, nieźle wyglądam
To ja

Wyglądam, wyglądam dobrze super i odlotowo
Mój styl trochę różni się od innych
To sposób Illionaire*, jestem inny
Droga, którą idę jest tylko moją drogą
Dobrze się czuję, bo jestem z tobą
Poprowadzę cię, pospiesz się i chodź tutaj
Zapomnij oczy innych
Chcesz iść do końca? Pełna prędkość

# x2

*niezależna firma producencka założona przez raperów Dok2 i The Quiett

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...