Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 września 2012

Xia Junsu - Snowflake 2012 tłumaczenie (Nice guy OST)


Xia Junsu - Płatek śniegu

Znowu się uśmiecham tak jak to robiłem wczoraj
Ukrywam to, jakby nic się nie stało
Bez pozwolenia zajrzałem w twoje serce
To chyba moja rola, żeby wziąć twoje serce
Teraz cię pragnę

#Czy kiedykolwiek kochałaś na zabój?
Tylko raz, tylko raz proszę, obejrzyj się
Krzyczę i wołam cię, ale to cię nie sięga
Kocham cię, kocham cię
Słowa, które sam powtarzam
Kocham cię

Każdego dnia próbuję dobrze żyć
Tak żebym mógł to stopniowo przetrwać
Ponieważ bez ciebie nie ma jutra
Nie ma nadziei, tak jak dzisiaj
Teraz cię pragnę

#

Smutna tęsknota buduje
Czuję jakby mój oddech miał się zatrzymać
Podążam za słabym światłem
I teraz idę do ciebie

Miłość przychodzi jak płatki śniegu
Wyciągam rękę, żeby je złapać, ale zawsze topnieją
Od chwili kiedy pierwszy raz cię ujrzałem, to zawsze byłaś ty
Stawiam krok i znowu kolejny krok
Ponieważ dla mnie, to musisz być tylko ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...