Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 września 2012

DBSK - Viva 2012


DBSK - Viva

Zupełnie nie wiem co się dzieje
Tak bardzo byliśmy sobą zainteresowani
Spójrz, od początku wiedziałaś, że to się tak skończy, prawda?

Każdy plotkował i mówił, że nie przetrwamy
Wtedy, przysięgałem na dzisiejszą glorię*

#Przejmuję nad sobą kontrolę, podniosłem flagę
Chwila, w której sforsowałem ciernisty pręt i ciężki, okrutny czas
Moje życie zaczęło lśnić

Dorastasz dzięki bólowi, którego doświadczasz jako ludzka istota
Droga wiodąca do stania się czymś prawdziwym nie jest łatwa
Moja wewnętrzna walka była długa i nieznośna, ale
Wtedy nawet nie myślałem o takim pokoju

Wstrząsałem głową na wszystkie pytania wewnątrz mnie
To było naprawdę wielkie, ale wojna już się skończyła

#

Mgła się uniosła i teraz jest cicho (jest cicho, jest spokojnie
Przez chwilę będę się wygrzewał w radości z tego zwycięstwa
I jeszcze raz pójdziemy

#

*pewnie chodzi o słowo gloria pochodzące z łaciny i oznaczające chwałę, zwycięstwo

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...