Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 6 września 2012

Urban Zakapa - I hate you 2012 tłumaczenie


Urban Zakapa - Nienawidzę cię

Nie błagałam cię o miłość
Pragnęłam tylko twojego prawdziwego serca
Nawet w dniu, kiedy po raz ostatni cię widziałam
Nie pragnęłam cię
Pragnęłam twojego prawdziwego serca

#Moje pokryte bliznami serce i
Moje skażone wspomnienia tamtych chwil
Twoja twarz patrząca na mnie
Nienawidzę tego wszystkiego
Nienawidzę cię

Nasz nerwowy związek
Ja, próbujący to ochronić
Wszystkiego żałuję
Nie wiedziałem lepiej
Nienawidzę cię

Nie błagałem cię o miłość
Pragnąłem tylko twojego szczerego serca
Nawet w dniu, kiedy po raz ostatni cię widziałem
Nie miałaś prawdziwych uczuć
Pragnąłem twojego szczerego serca

#


Nasz nerwowy związek
Ja, próbujący to ochronić
Wszystkiego żałuję

Moje ciasno zamknięte serce i
Nasz związek, który nie może zostać zawrócony
Czas, kiedy się nawzajem raniliśmy
Nienawidzę tego czasu
Nienawidzę cię

Jeśli minie więcej czasu
Czy będziemy w stanie się zrozumieć?
Ale nawet wtedy, nie spotykajmy się
Nienawidzę się za bycie takim

Zawsze pokazywałam ci swoje prawdziwe serce
Wierzyłam, że też tak robiłeś, przynajmniej podczas tych chwil

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...