Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 września 2012

Baek Ji Yong - Love and love 2012 (Arang and the magistrate OST)


Baek Ji Yong - Miłość i miłość/Kochać i kochać

Przez chwilę, przez krótką chwilę
Fakt, że pozwoliłam ci odejść był taki trudny, że popłynęły łzy
Ponieważ czułam jakby nasza miłość była nie była dozwolona

#Więc moje serce nawet bardziej boli i ta miłość sprawia, że kręci mi się w głowie
Uśmiechasz się przy mnie, kiedy ja czuję jakby umierała

##Jak tęskniłam tylko za tobą
W końcu w końcu, czy potrafisz rozpoznać jak się czuję?
Tak bardzo jak to nie może być wypełnione zwyczajnymi słowami "kocham cię"
Ta miłość stała się większa niż przeznaczenie

Kochać się i nienawidzić się -
Dlaczego te zwykłe rzeczy są takie trudne?
Czy nasz związek zawsze musi tak zblednąć?

#
##

Żyjemy i dajemy sobie radę pod tym samym niebem
Płaczemy i śmiejemy się tym samym sercem
Moje serce żyje wewnątrz tylko ciebie

Kochaj i znowu, moja miłości
Moje serce się zamknęło, ponieważ to boli i boli
Czy nie możesz przyjąć tego żałosnego serca?
Tak bardzo jak to nie może być wypełnione zwyczajnymi słowami "kocham cię"
Ta miłość stała się większa niż przeznaczenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...