Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 13 września 2012

Secret - Poison 2012 tłumaczenie


Secret - Trucizna

#Jesteś moją trucizną, jesteś moją trucizną
Filtrujesz mnie, wgryzasz* się we mnie, nie mogę uciec
Jesteś moją trucizną, jesteś moją trucizną
Łamiesz mnie, odrzucasz mnie, nic nie mogę zrobić

Nie wiem dlaczego to robię, chociaż wiem, że nie powinnam
Och och och och och, ciągle o tobie myślę

Myślę, że oszalałam przez twoje śmiertelne przyciągania
Och och och och och, chociaż wiem, że będę cierpieć

##Szalona szalona szalona miłość
Posłuchaj posłuchaj szalona miłość
Wariuję wariuję na twoim punkcie
Moje serce zatrzymuje się

Szalona szalona szalona miłość
Posłuchaj posłuchaj szalona miłość
Zbudź się, zbudź się teraz
Już jest za późno

#

Muszę być muszę być twoją trucizną x2

Uderz mnie - kości zostały rzucone i już trochę się od ciebie uzależniłam
Dlaczego tak mną wstrząsasz, dlaczego się ze mną bawisz

Tak bardzo próbuję uciec, al twoja miłość rozchodzi się we mnie
Och och och och och, jestem przez ciebie uwięziona

#
##

Muszę być muszę być twoją trucizną x2

Twoja miłość, która otworzyła moje oczy jest niezastąpiona
Czuję się taka żywa

Ha! Odrzuciłam całą swoją dumę chociaż moje klejenie się [do ciebie] jest śmieszne
Ta miłość nie ma antidotum, jesteś z osobą, z którą nie mogę się nawet targować

#

*użyto czasownika kopać, ale wkopywać nie brzmi dobrze dlatego zmieniłam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...