Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 2 września 2012

Kim Tae Woo – High High 2012 tłumaczenie (A Gentleman's Dignity OST)


Kim Tae Woo - Wysoko wysoko

Moje serce, które cię widzi jest high high*
I czuję się się high high
Ostatnie przygnębiające dni są teraz pa pa
Wysoko do nieba high high
Moja miłość jest high high
Od teraz po prostu się kochajmy

Od chwili kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem
W jednej chwili wszystko się zmieniło
Cały dzień nie mogę wymazać twojego uśmiechu

Może jestem szalony, ale bez żadnej troski, moje serce wali i nie mogę oddychać
Tylko twoje twarz pojawia się w mojej głowie, to na pewno oznaka miłości

#

Może się zmieniłem, wszystko na świecie wydaje się być piękne i szczęśliwe
Nawet kiedy zamykam oczy i w moich snach, jestem tylko zakochany (tylko ty) w tobie

##Kocham cię, cześć cześć (moja miłość)
Dziękuję ci, cześć cześć (moja miłość)
Bolesne wspomnienia są teraz pa pa
Uśmiechnij się, cześć cześć (moja miłość)
Spójrz mi w oczy, cześć cześć (moja miłości)
Od teraz módlmy się, że oboje będziemy szczęśliwi

Nigdy nie sprawię, że będziesz się czuła tak samotnie

#
##

*zostawiam tak jak w oryginalnym tekście, ponieważ musiałabym za dużo kombinować przy tłumaczeniu tylko tych dwóch słów - ogólnie w piosence słowa high high odnoszą się do tego, że bohater czuje się wysoko w sensie emocjonalnym

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...