Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 2 września 2012

Phantom - Seaweed suop 2012 tłumaczenie


Phantom - Zupa z wodorostów*

#Naprawdę nie wiedziałem, że to były twoje urodziny
Pewnie byłem gdzieś daleko**
Zrobię ci zupę z wodorostów, zupę z wodorostów
Teraz uczynię cię numerem jeden na liście swoich priorytetów

##Och uspokój się i powiedz mi czego chcesz
Och, zrobię wszystko tylko dlatego, że cię kocham

Zrobię ci zupę z wodorostów, zupę z wodorostów
Teraz uczynię cię numerem jeden na liście swoich priorytetów

Och, gdzie ja miałem głowę?
Poczułem zimny pot kiedy popatrzyłem na kalendarz
Naokoło daty jest czerwone kółko
Nie dzisiejsza, ale wczorajsza data jest oznaczona dużą gwiazdką

Nigdy nie sądziłem, że to były twoje urodziny dziewczyno
Nigdy nie chciałem uczynić ich najgorszym dniem dziewczyno
Będę z tobą szczery - wybacz mi, że nie zrobiłem nic dla ciebie w twoje urodziny

Wybacz mi - wiem, normalnie też nie jestem wspaniałą osobą
Ale to nie tak, że się zmieniłem albo moja miłość ochłodziła się
Pewnie mój umysł opuścił mnie w dniu, w którym wyszłaś łona swojej mamy

#

Wszystkiego najlepszego, wszystkiego najlepszego
Wiń mnie za to, że jest do niczego - w ten sposób może mi być jeszcze bardziej przykro
Nie będę wymyślał lichych wymówek - umiem lepiej
Walczyłem, żeby zapłacić czynsz i mieć za co jeść ze swojego małego dochodu
Więc pewnie po prostu o tym zapomniałem
To cały ja, mężczyzna, który na ciebie nie zasługuje

Chociaż nie mogę zrobić dla ciebie nic dużego, chociaż mogę tylko zrobić zupę z wodorostów
Wiem, że mogę ją dobrze ugotować
Jeśli coś jest niewystarczające, mogę to naprawić

Och tylko minutę, stanę się lepszy
Zaufaj mi, zaufaj mi, następnym razem  podaruję ci dobry prezent

#
##

*w Korei na urodziny tradycyjnie gotuje się zupę z wodorostów, jeśli chcecie wiedzieć dlaczego zapraszam tutaj klik
**myślami

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...