Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 17 września 2012

JYP, Wooyoung, Taecyeon, Suzy - Classic


JYP, Wooyoung, Taecyeon, Suzy - Klasyk/Klasyczny

Niektóre rzeczy są ponadczasowe
Klasyczne

Kiedy upływa czas, rzeczy które się nie zmieniają to
Sposób w jaki na ciebie patrzę i moje serce
Które bije za każdym razem kiedy na ciebie patrzę
Ciągle czuję te uderzające uczucia, które czułem, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
(To prawda)

Za każdym razem kiedy spotykają się nasze oczy
Za każdym razem kiedy słyszę twój głos
Ciągle czuję rozpływające się szczęście, które ciągle nie mogę ukryć
Za każdym razem gdy trzymam twoją rękę
Za każdym razem gdy cię przytulam
To sprawia, że wracam do tego uczucia tak jak to było za pierwszym razem

#Nasza klasyczna miłość
Ta jak klasyczna muzyka, której ciągle słuchamy
Nie zmienia się nawet jeśli mija czas
Twoja i moja klasyczna miłość
Tak jak klasyczne filmy, które ciągle oglądamy
Ciągle chcę je oglądać, nie ważne ile razy już widziałam
To klasyk

Odkąd pojawiłaś się przede mną
Wszystko w moim życiu zaczęło się po trochu zmieniać (dziecinko)
Wiem zbyt dobrze, że moje zawsze będą cię widziały
A twoje oczy będą zawsze widziały mnie
I to jest jedyne wyjście

#

Moja miłości posłuchaj
Nie wierzyłem w wieczną miłość
Ale nie wiem od kiedy zacząłem myśleć, że powinnaś być moją żoną
I chcę zobaczyć wschód słońca z tobą w moich ramionach
Każdy jest zaskoczony moim zachowaniem
To jest ponadczasowe tak jak plastyk
To się nigdy nie zmieni, ponieważ to klasyk

#

Niektóre rzeczy są ponadczasowe
Klasyczne

angielskie tłumaczenie napisów zamieszczone na filmie na oficjalnym kanale YT JYP Ent.

1 komentarz:

  1. Tekst mnie urzekł ,a MV przypomina mi trochę jeden z MV Miyaviego

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...