Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 17 września 2012

Younha - Teardrop 2012 tłumaczenie (Faith OST)


Younha - Łza

Nie wiedziałam, że moje serce będzie tak boleć
Nie wiedziałam, że moje zaczerwienione oczy będą przepełnione łzami

Moje usta cię szukają, płoną dla ciebie i wołają cię
Ale nie odpowiadasz, nie przychodzisz
Czuję jakbym umierała

#Powiedziałam ci, że cię kocham
Powiedziałam ci, żebyś nie odchodził
Nie jestem wystarczająco odważna, żeby być sobą bez ciebie

##Moje serce jest posiniaczone, moje serce rozchorowało się
Kochaj mnie, wróć w moje ramiona

Za każdym razem gdy płynie łza
Chcę cię wymazać i zapomnieć
Ale to nie jest dla mnie takie łatwe

#
##

Dlaczego sprawiasz, że moje serce cierpi i doprowadzasz mnie do płaczu?
Dlaczego opuszczasz mnie, która cię kochała?

Ciągle o tobie myślę, ciągle za tobą tęsknię
Czuję, że zaraz przez ciebie oszaleję

Nie możesz mnie kochać?
Nie możesz do mnie wrócić?
Było tak dobrze, byliśmy tacy szczęśliwi
Nie mogę cię zapomnieć

#

Przytul mnie, proszę wróć, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



źródło filmu Minoz Indonesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...