Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 września 2012

FT Island - Your words 2012 tłumaczenie


FT Island - Twoje słowa

Moje oczekiwania stały się wyczerpane z powodu ciągłego czekania i tęsknoty
Moje nadzieje otępiały z powodu tych powszechnych łez i powszechnej nienawiści

Moja miłość błąkała się poprzez długi czas i stare wspomnienia
Kurzy się i blednie/słabnie, więc nawet bez ciebie mogę to wytrzymać

#Nigdy cię nie opuszczę, twoich słabych/bladych słów
Nigdy cię nie opuszczę, twoich odrzuconych słów
Moje złamane serce, moje zaciśnięte serce łamie się i znika
Nigdy cię nie opuszczę, twoich zapomnianych słów
Nigdy cię nie opuszczę, słowa, które sam powtarzam
Jak łzy, które płyną podczas padającego deszczu, mgliście znikają

Spędziłem dzień wlokąc się przy tym samym miejscu, przy tej samej ścieżce
Zaczynam przyzwyczajać się do zimnego światła księżyca, który dotyka mojego policzka nawet bez ciebie

#

Nigdy cię nie opuszczę, twoich słabych/bladych słów
Nigdy cię nie opuszczę, twoich odrzuconych słów
Moje złamane serce, moje zaciśnięte serce łamie się i znika

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...