Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 września 2012

FT Island - Stay with me 2012 tłumaczenie


FT Island - Zostań ze mną

Jest tak ciemno, jest tak zimno, twoje oczy, które tera na mnie patrzą
Nie mogę cię dotknąć, nie słyszę cię, nic nie czuję

Chyba byłem zaskoczony, ponieważ nie mogłem cię zobaczyć
Cały dzień płaczę, męczę się i budzę
Co chcesz, żebym zrobił? Powiedziałem, że nie mogę - nie mogę pozwolić ci teraz odejść

Byłem szczęśliwy, ale sam byłem szczęśliwy*
Nie wiedziałem, że cierpiałaś
Byłem zakochany, ale sam byłem zakochany*
Nie mogę tego zrobić, nie mogę pozwolić ci odejść
Zostań ze mną

Moje gardło wysycha, duszę się i nie mogę powstrzymać łez
Proszę nie odchodź, proszę zatrzymaj się - cierpię i płaczę

#Byłem szczęśliwy, ale sam byłem szczęśliwy
Nie wiedziałem, że cierpiałaś
Byłem zakochany, ale sam byłem zakochany
Powiedziałaś, że mnie kochałaś, że nie masz nikogo oprócz mnie, ale teraz udajesz niewiedzę**
Kocham cię i tęsknię za tobą i sam czekam na ciebie
Zostań ze mną

Tak, nie wiedziałem, ale chciałem zatrzymać moją samolubną miłość, więc zostawiłem cię samą

#

*w sensie - tylko ja
**coś w stylu - udajesz głupią

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...