Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 11 września 2012

FT Island - Paper plance kor. ver 2012 tłumaczenie


FT Island - Papierowy samolot

Po prostu zrób to takim jaki jesteś
Potem rzuć tak daleko jak potrafisz
Nawet jeśli trzęsiesz się na tym wietrze i drżysz z niepokoju
Rozłóż swoje małe skrzydła i znowu wzleć

Nikogo nie obchodzi jak wysoko latasz
Nikogo nie obchodzi jak długo latasz
Nikt cię nie widzi, niebo nie patrzy tylko na mnie
Nikogo nie obchodzi jak bardzo się starasz
Nikogo nie obchodzi jak głośno płaczesz
Chociaż jestem załamany, chociaż jestem rozdarty, pójdę tam gdzie chcę

Jak papierowy samolot
Och skrzydła wzniosą cię wyżej
Gdzie są moje marzenia i gdzie podąża moja cenna przyszłość?

Jak daleko mogę polecieć? Czuję tylko niepokój
Ale obiecuję nie zawracać, będę patrzył tylko przed siebie

Nikogo nie obchodzi jak wysoko latasz
Nikogo nie obchodzi jak długo latasz
Nikt cię nie widzi, nikogo nie ma na niebie gdzie możesz latać
Nikogo nie obchodzi w co będziesz grał
Nikogo nie obchodzi czy będziesz się błąkał
Wyobraź to sobie, wzleć tak jak chciałeś

Nawet jeśli spadnie, nawet jeśli się załamie
Umieść swoje serce w tym małym samolocie
Nie ważne jakie przeciwności się pojawią, rozłóż swoje małe skrzydła i wzleć

Po prostu zrób to takim jaki jesteś
Potem rzuć tak daleko jak potrafisz
Nie rezygnuj ze wszystkiego - to dla silnego ciebie

Nikt nie może powstrzymać ciebie chcącego latać
Nikt nie może powstrzymać mnie chcącego latać
Będę stał na końcu drogi, którą muszę pójść

Nikt nie może cię powstrzymać
Nikt nie może mnie powstrzymać
Nikt nie może cię zranić
Nikt nie może mnie zatrzymać, nikt nie może nas zatrzymać
Spróbuj

angielskie tłumaczenie pop!gasa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...