Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 11 września 2012

FT Island - Let her go/Send a runner 2012 tłumaczenie


FT Island - Pozwól jej odejść/Wyślij biegacza 
(wiem, że to drugie jakoś tak dziwnie brzmi, ale według tego co znalazłam to dosłowne tłumaczenie tytułu)

Ktoś, kogo nie powinienem kochać, ktoś z kim nie powinienem się spotykać
Tą osobą jesteś ty, więc nawet nie mogę powiedzieć twojego imienia

Jak uporczywe przeznaczenie, spotkałem kogoś, kogo nie powinienem był nawet przejść
Mówię sobie nie, krzyczę na siebie mówiąc nie, ale
Jak kłamstwo, moja miłość pragnie tylko ciebie

x2
Moje serce krzyczy "pozwól jej odejść, pozwól jej odejść"
Ale nie słucha i mówi, że nie może pozwolić jej odejść nawet jeśli umrę
Moje serce odciąga mnie i mówi "zapomnij o niej, zapomnij o niej"
Ale jest głupio uparte i mówi, że nie może

Jeśli jest kolejne życie, mam nadzieję, że wtedy będziemy mogli się kochać
Och codziennie modlę się i mam nadzieję, że tak będzie - żegnaj moja miłości

Słowa, których nie mogę powiedzieć "kocham cię, kocham cię"
Sam je mówię, kiedy nie ma nikogo w pobliżu
Po tym jak cierpiałem do tego stopnia, że nie mogę już tego znieść
Wtedy może będę mógł cicho zawołać twoje imię

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...