Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 11 września 2012

FT Island - Life kor. ver. 2012 tłumaczenie


FT Island - Życie

Kidy stoisz przed rozdrożem, to w porządku oglądać się za siebie
Kiedy widzisz siebie idącego bardziej do przodu, możesz wskazać gdzie iść

Zachodzące słońce i obraz zmniejszającego się ciebie
Złóż swoje dłonie i czekaj na dzień, kiedy to zostanie ponownie rozświetlone

#Nie chcę pozostać jako niejasne istnienie
Dlaczego codziennie jak głupiec okłamuję i oszukuję sam siebie?
Patrz uważnie, to nie jestem ja - proszę, niech ktoś mi powie
Chcę prawdziwego siebie - moje życie

Moje życie
Też jesteśmy ludźmi, którzy marzą o swojej przyszłości
Jedno za drugim, moja przyszłość spełnia się
Ale były dni, kiedy chciałem to rozerwać i wyrzucić
Ale nie mogę się po prostu poddać, kiedy pokonałem już tą całą drogę tutaj

Krzyczę jak szaleniec, prosząc, żeby wróciły stracone cudy
Ale nic nie wraca

Pokusy, których nie mogę zatrzymać albo zapomnieć
Codziennie będę do nich wracał, więc dlaczego stoję na końcu tej drogi?
Nie martw się, teraz spójrz na mnie - nawet jeśli wypełnisz się bliznami
Nie zmienisz się tak jak to teraz jest

Jeśli nie możesz wrócić do przeszłości
Codziennie doceniaj tą chwilę
Żebyś nie był zawstydzony samym sobą, którego zawsze chronisz

#

Moje życie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...