Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 11 września 2012

FT Island - Compass kor. ver. 2012 tłumaczenie


FT Island - Kompas 

To był olśniewający, słoneczny wrześniowy dzień
Szliśmy ścieżką, którą często chodziliśmy

Powiedziałaś, że zawsze będziesz po mojej stronie
Naprawdę jesteś piękniejsza niż ktokolwiek na świecie

Zawsze trzymałaś moje ręce i mówiłaś mi
Że moje marzenia spełnią się pewnego dnia

Czasami wciąż idę tą ścieżką
I skądś słyszę twój głos wołający mnie
Wiem, że w końcu moje serce będzie boleć
Ale jednak nie mogę przestać

Czy słyszysz mój głos proszący cię, żebyś wróciła?
Nie chcę wracać na ścieżkę po której idę sam

Nie mogłem dotrzymać nawet najmniejszej obietnicy
Dlaczego wtedy nie wiedziałem, że boli cię serce?

Przepraszam, teraz w końcu ci mówię, tak bardzo przepraszam
Kocham cię, będę na tej ścieżce czekał tylko na ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...