Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 września 2012

FT Island - I'm a fool/I'm a foolish person 2012 tłumaczenie



FT Island - Jestem głupcem/Jestem głupią osobą 

#Jestem głupcem, jestem złą osobą 
Ponieważ jestem osobą, która cię pragnie
Chociaż nie wiem czy mogę sprawić, żebyś się uśmiechnęła 

Dla mnie, który był bez wyrazu, przeniknęłaś przeze mnie jak wiatr 
Jak zapach cukierka, załaskotałaś moje serce i sprawiłaś, że się uśmiechnąłem 

Cały dzień ćwierkałaś jak ptak (cały dzień, ty)
Jak dziecko, stajesz się poważna z powodu rzeczy, które były niczym 

Jesteś taką miłą osobą, jesteś taka ładną osobą 
Ale ponieważ nie byłem godzien kochać kogoś takiego jak ty
Jest mi po prostu przykro 

Ponieważ nie jestem dobry w wyrażaniu swoich uczuć, były chwile kiedy cię denerwowałem
Ale ty pierwsza przyszłaś do mnie, pocałowałaś mnie w policzek i powiedziałaś, że wybaczysz mi ten jeden raz

Nawet jeśli noszę trampki z rozwiązanymi sznurówkami (wciąż, ty) 
Nawet jeśli spóźniam się na nasze randki i zachowuję się lekkomyślnie, mówisz, że wciąż mnie lubisz 

Jesteś tak cenną osobą, jesteś tak błogosławioną osobą 
Ponieważ jesteś osobą, która sprawia, że chcę się zmienić, żeby być twoim mężczyzną 

Czy kiedykolwiek ci powiedziałem? 
Stałaś się moim oddechem, moim wszystkim 
Kocham cię 

#Powtórzenie 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...