Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 września 2012

FT Island - Even lost a friend 2012 tłumaczenie


FT Island - Straciłem nawet przyjaciela 

Podążając za śladami, które prosiły o zachód słońca
Śledzę cię do twojego domu i chodzę w tę i we w tę przed twoim domem 
Wtedy zobaczyłem cię nadchodzącą z  daleka 
Jakbym popełnił grzech, ukryłem się gdy cię zobaczyłem 

Jak zaczęliśmy kochać i jak zdecydowaliśmy o rozstaniu?
Jak staliśmy się niczym więcej niż nieznajomi, że nawet nie możemy znów się zobaczyć? 

#Przepraszam, że cię wtedy kochałem 
Przepraszam, że nie chroniłem naszej miłości do końca 
Gdybym tylko chronił cię będąc przy tobie jako przyjaciel 
Wtedy mógłbym cię zawsze widzieć, ale straciłem nawet przyjaciela

Kiedy wołam, czuję, że przybiegniesz do mnie jak zawsze 
Więc prawie zawołałem twoje imię 
Dlaczego jesteś taka chuda - czuję jakby to była moja wina 
Czuję jakby moje serce miało pęknąć

Jeśli widziałem cię z kimś nowym 
Moje serce byłoby zimne, ale byłoby łatwiej zawrócić 

#Powtórzenie 

Dziękuję za kochanie mnie nawet przez chwilę 
Byłem szczęśliwy kiedy byłem twoim mężczyzną 
Ponieważ szansa na powiedzenie ci tego już więcej się nie pojawiła
Nawet kiedy zrywaliśmy, jak głupiec, nie wiedziałem co znaczy zerwanie 

Jesteś tu, ale cię tu nie ma 

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...