Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 września 2012

DBSK - Destiny 2012


DBSK - Przeznaczenie

Och dziecinko, twoje plecy są takie śliczne - obejrzyj się na mnie, obejrzyj się na mnie
Och, twoje włosy są czarna jak noc, twoje ponętne ciało świeci światłem słonecznym
Jesteś piękna, marzyłem o tobie

Zakochałem się w tobie nawet zanim poznałem twoje imię
Ta ulica stała się zdjęcie, a uwaga jest skupiona na tobie

#Miłość, może to jest miłość, moje prognozy nigdy nie były błędne
To mogłaby być miłość, musi być miłość
Moje kroki zbliżają się do ciebie, już zostało dla nas zadecydowane
Po kilku sekundach, staniemy się kochankami

Wiatr przenosi ponad twoim wiatrem - to aromatyczne uczucie
Ten oddech, to uczucie, że wszystko staje się wyraźniejsze
Twój gładki profil odbija się w oknie
Jak możesz być taka, jaką sobie ciebie wyobraziłem? Znowu się w tobie zakochuję

Zakochałem się w tobie nawet zanim zamieniliśmy słowo
Ta ulica stała się sceną z filmu, a uwaga jest skupiona na tobie

#

Teraz w końcu na siebie spojrzeliśmy
Jest tak, jak myślałem, jakby na nas czekało
Uśmiechnij się och śliczna dziecinko
We właściwym czasie, na właściwej ulicy - to jak przeznaczenie, ty i ja

Miłość, dziecinko, to miłość, miłość tak przyszła
Nie mogę mieć nikogo oprócz ciebie - takie coś nie może już mieć miejsca
To mogłaby być miłość, musi być miłość
Twoje kroki zbliżają się do mnie, już zostało dla nas zadecydowane
Po kilku sekundach, twoje słodkie usta dotkną mnie

Miłość, może to jest miłość, moje prognozy nigdy nie były błędne
Jeśli nie, to nie może tak być - czuć jakby minął już długi czas
To mogłaby być miłość, musi być miłość
Zbliżamy się i już wiemy
Staliśmy się jednym na tej ulicy

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...