Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 września 2012

DBSK - Like a soap 2012


DBSK - Jak mydło

Rozmawiamy przez telefon i jesteś wściekła - co dokładnie powiedział ten facet?
Już od jakiegoś czasu opowiadasz mi o swojej kłótni i musiałaś poczuć się lepiej, bo roześmiałaś się

W normalną czwartkową noc, jak zawsze trzymam telefon
Jestem twoim najwygodniejszym przyjacielem
Jestem jak mydło, które leży pod ręką

#Ach moje serce boli, och dlaczego mnie nie widzisz?
Twój mały pokój, specjalna część twojego serca - chcę tam usiąść
Ach, patrzę tylko na ciebie, ale och dlaczego jeszcze o tym nie wiesz?
Nie chcę leżeć z boku jak białe mydło, które nie ma istnienia

Moje serce tak płonie, ale ty ziewasz
Nie wydaje mi się, żebym mógł dzisiaj zasnąć, znowu
Ale ty tylko mówisz "Pa, dobranoc" - chcę cię zobaczyć w swoich snach

#

Myślę, że to się hartuje, myślę że moje serce się rozpada
W tym tempie, nigdy się nie staniemy* - nie mogę już czekać

#

*w sensie - nie będziemy razem

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...