Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 września 2012

DBSK - I don't know 2012


DBSK - Nie wiem

Zimna, smutna ironia - kołyszę się, dlaczego?
To oczywista historia o przyciąganiu i odpychaniu, ale dlaczego nie mogę przestać?

Chwila, w której po raz pierwszy spotkały się nasze oczy, nie mogłem ukryć swojego poruszenia i drżenia
Znikają wszystkie światła świata i zostaję wessany w czarną dziurę twoich oczu

Jeśli, przypadkiem, jeśli zobaczysz kogoś innego
Nigdy tak na nich nie patrz, ponieważ nie będą w stanie się uwolnić

Hej dziewczyno, nie wiem, wariuję - kiedy myślę o tobie, moje serce wybucha
Dlaczego mi to robisz? Nie rób tego - och nie wiem

Patrzę oszołomiony w lustro i próbuję z powrotem złożyć do kupy roztrzaskanego siebie
Mówienie, że to mój pierwszy raz sprawi, iż będę bardziej żałosny i będziesz się ze mnie śmiać

To przyciąganie jest jak łamigłówka, wątpliwa/niejasna tajemnica, której nie da się rozwikłać
Tak szybko tak bardzo się w tobie zakochałem, że nic nie wiem

Nie bądź okrutna i po prostu miń tą miłość podobną do trąby powietrznej
Nie strać mnie nawet mnie nie poznając, ponieważ nie będzie takiego faceta jak ja

#Hej dziewczyno, nie wiem, wariuję - kiedy myślę o tobie, moje serce wybucha
Dlaczego mi to robisz? Nie rób tego - och nie wiem
Dziewczyno, och nie wiem, jest zmęczony kręceniem kręceniem się naokoło ciebie
Jak mogę cię zdobyć? Och nie wiem

Jeśli tylko raz, nawet jeśli zostaną tylko blizny, teraz z ciebie nie zrezygnuję
Nic i nikt nie może mnie powstrzymać, chcę żebyś wiedziała

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...