Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 września 2012

Sung Hoon - Look at you/I see you 2012 (Faith OST)


Sung Hoon - Patrzę na ciebie

Odwróciłem się na wypadek, gdybyś widziała moje serce
Udawałem, że wszystko jest w porządku i popatrzyłem w dal
Nie wiem nawet kiedy, ale weszłaś
I wypełniłaś pustą część mojego serca

Tak, myślałem, że to będzie łatwe
Zignorować moje serce i odwrócić się
Ale byłem głupi, ponieważ im bardziej to odpychałem, tym bardziej rosło
I tylko ty, która stałaś się wyraźniejsza, pozostajesz

#Teraz będę patrzył tylko na ciebie
Moja miłość, która pielęgnuje głęboko w sercu
Nie wydaje mi się, że mogę to zrobić - będąc zagubionym i szukając cię
Nie mogę już powstrzymywać swojego serca

Osoba, którą chcę wołać tysiąc, dziesięć tysięcy razy
Wylałaś się w moim pustym sercu
Do końca mojego wypełnionego wspomnieniami życia
Mam nadzieję, że będę z tobą
Nie wiedziałem, ponieważ zawsze byłaś przy mnie
Byłaś kimś, kogo mógłbym nie być w stanie widzieć
Więc bałem się, że mogę cię już więcej nie zobaczyć
Chyba bardzo cię kochałem

#

Osoba, którą chcę wołać tysiąc, dziesięć tysięcy razy
Wylałaś się w moim pustym sercu
Do końca mojego wypełnionego wspomnieniami życia
Mam nadzieję, że będę z tobą
Zawsze będę na ciebie patrzył

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...